АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ

Абонаментни планове за компютърна поддръжка на бизнес клиенти

Изберете най-подходящия план за Вашите нужди

СТАНДАРТ

30лв./PC

  • Дистанционна поддръжка на компютри в работно време
  • Време за реакция – до 8 работни часа
  • Посещения на място при повикване – до 8 бр./мес.
  • Настройка и управление на периферни устройства
  • Настройка и управление на компютърна мрежа

Вижте повече

РАЗШИРЕН

40лв./PC
50лв./сървър

  • Дистанционна поддръжка на компютри в работно време
  • Време за реакция – до 4 работни часа
  • Посещения на място при повикване – до 16 бр./мес.
  • Настройка и управление на периферни устройства и специализирана периферия
  • Настройка и управление на компютърна мрежа
  • Поддръжка на Exchange и Office 365 имейл услуги
  • Поддръжка на сървърни системи (до 3 бр.)
  • Годишна техническа профилактика

Вижте повече

ЕКСПЕРТ

65лв./PC
75лв./сървър

  • Дистанционна поддръжка на компютри в работно време
  • Време за реакция – до 1 работен час
  • Посещения на място при повикване – неограничено
  • Настройка и управление на периферни устройства и специализирана периферия
  • Настройка и управление на компютърна мрежа
  • Поддръжка на Exchange и Office 365 имейл услуги
  • Поддръжка на сървърни системи (неограничен брой)
  • Годишна техническа профилактика
  • Архивиране на данни – Backup и Cloud пространство
  • Дистанционна поддръжка на компютри в извънработно време

Вижте повече

* Всеки клиент може да поиска да му бъде изготвен индивидуален план, съобразен изцяло с неговите нужди и включващ услугите, които той предпочита.
* При желание от Ваша страна за добавяне на услуга от по-висок към по-нисък план се заплаща допълнително и по договаряне.
* Посочените цени не включват стойността на вложените резервни части и материали при хардуерен ремонт.
* Всички посочени цени са крайни за клиента.
* Поддръжка на компютри в извънработно време – с допълнително заплащане.
* Посещения на място в извънработно време – с допълнително заплащане.
* „Глобал Ай Ти“ ООД си запазва правото на промени в цените без предварително анонсиране.
* „Глобал Ай Ти“ ООД не носи отговорност за забавяне на ремонт поради липса на резервни части.
* Гаранционен срок за ремонт на хардуер – 1 месец.