УСЛУГИ ЗА БИЗНЕС КЛИЕНТИ

GLOBAL IT предоставя услуги за малки и големи бизнес клиенти. Ние предлагаме професионални IT услуги и консултиране за Вашия бизнес. Доверете се на опита ни – ние ще създадем напълно интегрирани и сигурни системи за Вас, за да можете да се фокусирате изцяло върху бизнеса си.

 

КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА

Предлагаме пълна хардуерна и софтуерна поддръжка на всички компютърни системи, периферни устройства, мрежи и сървърни системи във Вашия офис.

EXCHANGE SERVER

Предлагаме поддръжка на локални Exchange (имейл) сървъри и Office 365 за нуждите на Вашия бизнес. Изграждаме цялостна структура и организация на Вашите пощи.

IT СИГУРНОСТ

Предлагаме решения за защита и организация на данните във Вашия бизнес.

АРХИВИРАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ

Предлагаме Backup решения за защитено архивиране на Вашите фирмени данни с цел предпазване от загуби.

ОБЛАЧНИ УСЛУГИ

Предлагаме индивидуално дисково пространство за съхранение на Вашите данни и организация на виртуални сървъри за различни софтуерни нужди.

КОМПЮТЪРНИ МРЕЖИ

Предлагаме цялостно изграждане и поддръжка на компютърни мрежи и организация на компютрите и устройствата в мрежова среда.

СЪРВЪРНА ПОДДРЪЖКА

Предлагаме пълна сървърна поддръжка на различни видове операционни системи и професионално решение на всички софтуерни проблеми.

ДИСТАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА

Предлагаме дистанционна поддръжка за решение на всички Ваши възникнали софтуерни проблеми.

 
 
 
 

Всички изброени услуги можете да получите с някой от нашите абонаментни планове за компютърна поддръжка, които можете да разгледате ТУК или да поискате своята персонална оферта за поддръжка на имейл office@global-it.bg или на телефон +359 877 750 877.

 

Какво представлява абонаментната компютърна поддръжка?

Абонаментната компютърна поддръжка означава частично или цялостно изнасяне на дейностите и услугите, свързани с информационните технологии на Вашата фирма. „Глобал Ай Ти“ ООД може да предостави този тип услуга и Вие да се доверите на нашите IT специалисти срещу месечен абонамент. Месечната такса се определя от броя и типовете на услугите, които искате да използвате – например: използван софтуер и хардуер, време за реакция, сървърна поддръжка, брой периферни устройства и т.н. За повече информация можете да се запознаете с основните ни абонаментни планове за бизнес клиенти в раздел „Бизнес клиенти“ или да поискате индивидуална оферта, изцяло съобразена с Вашите нужди.

 

Защо да изберете абонаментна компютърна поддръжка?

Много от вас ще си кажат: „Защо е нужно да плащаме месечна абонаментна поддръжка?“, но това ви дава много предимства и сигурност, а те са:
• Гарантирано време за реакция при инцидент спрямо приоритета му;
• Архивиране и възстановяване на информация. Предлагаме този тип услуга на нашите клиенти, използвайки специализиран софтуер за архивиране спрямо техните нужди, като гарантираме сигурност и надеждност;
• Изграждане, управление и поддръжка на кабелни и безжични компютърни мрежи. Изграждане на VPN решения, безжични мрежи за хотели и бизнес сгради, дублиране и превключване на интернет доставчици, за да подобрим Вашата интернет връзка;
• Поддръжка на сървъри. Постоянен мониторинг на Вашите сървъри в реално време, следене за хардуерни проблеми на отделните компоненти. Извършване на софтуерна профилактика и инсталиране на ъпдейти за подобряване производителността и защитата на системата;
• Подобряване на IT сигурността. Оглед и анализ на текущата ситуация, изготвяне на индивидуално решение за подобряване на сигурността на системите и мрежите във Вашия офис;
• Всяка Ваша заявка се обработва и съхранява в система, чрез която може да се направи справка за изразходени часове и извършени услуги по абонаментен план;
• Доставка на техника и консумативи на място в офиса на клиента. Консултация за избор на техника спрямо конкретните нужди на клиента, инсталиране и настройка на място в офис;
• Транспорт от и до сервиз – дефектиралата техника е наша грижа да бъде закарана до сервиз и върната обратно във Вашия офис.

 

>> Не се колебайте, а заявете още днес някой от нашите абонаментни планове за компютърна поддръжка.
С всеки от тях получавате:

• Спазване на конфиденциалност по отношение на информацията и клиентска тайна;
• Диагностика и разрешаване на всички хардуерни, софтуерни и мрежови проблеми;
• Мониторинг и следене за изправност и безпроблемна работа на Вашите системи;
• Преинсталиране и конфигурация на компютри и софтуерни продукти със запазване на данните;
• Решаване на всички проблеми, свързани с операционните системи и драйверите на Вашите устройства;
• Управление на контрола на достъп до данните в мрежата;
• Софтуерно отстраняване на неизправности и проблеми със стандартни или специфични програмни продукти;
• Поддръжка на офис приложения и електронни пощи;
• Антивирусна защита и предпазване от нежелани хакерски атаки и злонамерен софтуер.